Davet Mektubu / Invitation Letter

Değerli Meslektaşlarım ve Sevgili Katılımcılar,

Türk Oral İmplantoloji Derneği (TOİD) adına, sizleri 34. Uluslararası Bilimsel Kongremize davet etmekten büyük onur duyuyorum. 10-11 Ocak, 2025 tarihlerinde, Çırağan Hotel Kempinski’ de düzenlenecek olan bu prestijli etkinlik, oral implantoloji alanındaki en son gelişmeleri, yenilikleri ve araştırmaları etkileşimin yüksek olduğu seçkin bir ortamda bir araya getirecektir.

Programımızı oluştururken alanında tanınmış ve global refere edilen uzmanların klinik pratiğimizdeki konuları irdeleyen güncel içeriklerine yer verdik. Zengin görsel ve video kayıtları ile desteklenmiş sunumlarda uygulamaları doğrudan öğrenme ve bilimsel kanıtlar eşliğinde tartışabilme imkânı bulacağız. Ayrıca, genç araştırmacılarımız için serbest bildiri oturumları da düzenlenecek ve en iyi sunumlar ödüllendirilecektir. Serbest bildiriler yeni fikirlerin paylaşılması ve gelecek vadeden çalışmaların tanıtılması için mükemmel bir fırsattır. Ayrıca birçok firmanın yeni ürün, hizmet ve teknolojilerini, keyifli molalar vereceğimiz fuar alanında yerinde inceleyebileceğiz.

Bu yıl da özenle düzenlediğimiz gala gecesinde hem eğlenecek hem de birçok eski ve yeni meslektaş ve arkadaşımızla yeniden görüşebilme fırsatı bulacağız.

Kongre için indirimli erken kayıt tarihi 30 Aralık 2024 tür. Detaylı bilgi ve kayıt için web sitemizi ziyaret edebilir veya organizasyon sekreterliğinden bilgi alabilirsiniz.

Türk Oral İmplantoloji Derneği'nin bu önemli etkinliğinde sizleri aramızda görmekten büyük mutluluk duyacağız. Bilim, teknoloji ve keyfin Çırağan Sarayının muhteşem atmosferinde bir araya geldiği bu unutulmaz deneyimi kaçırmamanızı önemle tavsiye ederiz.

Saygılarımla.
Prof. Dr. Volkan Arısan
XXXIV. Kongre Başkanı
Türk Oral İmplantoloji Derneği


Dear Esteemed Colleagues and Participants,

On behalf of the Turkish Oral Implantology Association (TOID), I am honored to invite you to our 34th International Scientific Congress. This prestigious event, scheduled for January 10-11, 2025, at the Çırağan Palace Kempinski, will bring together the latest developments, innovations, and research in the field of oral implantology in a distinguished environment of high interaction.

In creating our program, we have included up-to-date content from internationally recognized and globally renown experts, addressing topics relevant to our clinical practice. Through presentations enriched with rich visuals and video recordings, we will have the opportunity to directly learn about applications and discuss them alongside scientific evidence. Additionally, free paper sessions will be organized for our young researchers, with the best presentations receiving awards. These free papers offer an excellent opportunity to share new ideas and introduce promising studies. We will also have the chance to examine new products, services, and technologies from numerous companies in the exhibition area during enjoyable breaks. This year, at our carefully organized gala dinner, we will both have fun and have the opportunity to reunite with many old and new colleagues and friends.

The early bird registration deadline for the congress is December 30, 2024. For detailed information and registration, you can visit our website or contact the organization secretariat.

We strongly recommend that you don't miss this unforgettable experience where science, technology, and enjoyment come together in the magnificent atmosphere of the Çırağan Palace.

Sincerely,
Prof. Dr. Volkan Arısan
XXXIVth Congress Chair


Organizasyon Komitesi / Organizing Committee

Organizasyon Komitesi / Organization Committee
TOID Başkanı / President of TSOI
Prof. Dr. Selim Ersanlı
Kongre Başkanı / Congress Chairman
Prof. Dr. Volkan Arısan
Kongre Sekreteri / Congress Secretary
Prof. Dr. Z. Cüneyt Karabuda
Kongre Saymanı / Congress Treasurer
Prof. Dr. Volkan Arısan
Bilimsel Komite Başkanı / Chairman of the Scientific Committee
Prof. Dr. Serdar Yalçın
Bilimsel Komite / Scientific Committee
Prof. Dr. Serdar Yalçın Prof. Dr. Z. Cüneyt Karabuda
Prof. Dr. Selim Ersanlı Prof. Dr. Volkan Arısan
Prof. Dr. Nilüfer Balcıoğlu Doç. Dr. Alper Gültekin
Dr. Alper Sağlanmak Dr. İhsan Çağlar Çınar
Dr. Nazlı Ayşeşek  
Bildiri Değerlendirme Komitesi / Oral Presentation Committee
Prof. Dr. Serdar Yalçın Prof. Dr. Z. Cüneyt Karabuda
Prof. Dr. Selim Ersanlı  
Sosyal Komite / Social Committee
Doç. Dr. Alper Gültekin Dr. İhsan Çağlar Çınar
Dt. Pedram S. Nazari Dt. Hasan Beyzade
Dt. Furkan Çelenoğlu Dt. Yaren Sarıtaş
Teknik Komite / Technical Committee
Dr. Alper Sağlanmak Dt. Egem Vatansever
Dt. Mehmet Emre Kılıç Dt. Kerem Bahçeci
Dt. İlter Atay Dt. Furkan Özay
Dt. Berkay Işık Dt. İlayda Tunç
Dt. Ömer Faruk Bayar Dt. Deniz Değerli
Dt. Dilan Karahan Dt. Maryem Alfarttoosi
Dt. Lina Aljumaili Dt. Nilüfer Alptekin
Dt. Burak Kılıç Dt. İlke Göksel
Dt. Ghalia Almasri Dt. Zeynep Korkmaz
Dt. Zeynep Könez  

Bilimsel Program / Scientific Program

08:30-09:45 Kayıt - Çay Kahve / Registration & Coffee Break
09:45-10:15 Açılış Konuşmaları / Openning Speeches
10:15-11:00 Bilimsel Program Scientific Program
11:00-11:45 Kahve Molası / Coffee Break
11:45-12:30 Bilimsel Program Scientific Program
12:30-14:00 Öğle Yemeği / Lunch
14:00-15:30 Bilimsel Program Scientific Program
15:30-16:30 Kahve Molası / Coffee Break
16:30-17:15 Bilimsel Program Scientific Program
19:30-23:30 Gala Gecesi / Gala Night

08:30-09:00 Kayıt - Çay Kahve / Registration & Coffee Break
09:00-10:15 Bilimsel Program Scientific Program
10:15-11:00 Bilimsel Program Scientific Program
11:00-11:45 Kahve Molası / Coffee Break
11:45-12:30 Bilimsel Program Scientific Program
12:30-14:00 Öğle Yemeği / Lunch
14:00-14:45 Bilimsel Program Scientific Program
14:45-15:30 Bilimsel Program Scientific Program
15:30-16:30 Kahve Molası / Coffee Break
16:30-17:15 Bilimsel Program Scientific Program
17:15-17:30 Bilimsel Program Scientific Program
Shape

Bildiri Gönderimi / Abstract Submission

Bildiri Özeti Genel Kuralları

Bildiri sistemine yüklenen bildirilerin sırasıyla hem Türkçe hem de İngilizce olarak yazılması ve yazım kurallarına uyulması zorunludur. Özetler, Bildiri Özet Formu ile gönderilecektir.

  • Bildirilerde tüm yazarların ad, soyadı ve çalıştıkları kurum bilgileri yer almak zorundadır.
  • Her bildiride bir adet “sorumlu yazar” belirtilmeli, e-posta ve iletişim bilgileri yazılmalıdır.
  • Aynı yazar birden fazla bildiride sorumlu yazar olamaz. Sorumlu yazar sözlü / poster sunumunu gerçekleştirecektir. Sorumlu yazar sunumunu sözlü mü yoksa poster olarak mı yapmak istediğini belirtmelidir. Tercih belirtilmediğinde bilimsel komitenin uygun gördüğü formatta sunum yapılacaktır. Bilimsel kurul tercih edilen sunum formatını değiştirme hakkına sahiptir.

Orijinal araştırma ve özgün çalışmalar bildiri kabulünde özellikle sözlü sunum olarak tercih edilecektir.

  • Bildiri özetleri 1-giriş, 2- gereç ve yöntem, 3- bulgular, 4- tartışma ve 5-sonuç olarak düzenlenmelidir.
  • Olgu sunumlarında sıralama 1-giriş, 2-olgu sunumu, 3-tartışma ve sonuç olmalıdır.
  • Literatür derlemelerinde karma düzen kullanılabilir.
  • Kısaltmalar ilk yer alışta açıklamalı olarak yer almalı daha sonra parantez içinde kullanılabilir.
  • Kaynaklar özette yer alamaz poster bünyesinde belirtilir.
  • İnsanlar üzerinde yapılan araştırmalar ile ilgili olarak bildirilerin etik kurul onayları ve ülkemiz kanunlarına uygun olması koşulu aranır.
  • Özetin tamamı, başlık yazar adları ve adresler dahil 300 sözcüğü geçmemelidir. Başlık en fazla 10 sözcük içermelidir.

Bildiri Konuları

Oral İmplantoloji alanı ile ilgili orijinal araştırma, cerrahi yaklaşım, teknik notlar, olgu sunumu, literatür taraması, serbest tebliğ olarak sunulabilir.

Bildirilerin Gönderilmesi

Bildirilerin gönderilmesi sırasında mutlaka tercih edilen sunum şekli (SÖZLÜ / POSTER) belirtilmelidir. Değerlendirme kurulu bildiri şeklini değiştirme hakkına sahiptir. Bu amaçla kurallara uygun olarak hazırlanmış bir özet 11 Aralık 2024 tarihinden önce kongre sayfasındaki özet gönderim sayfasından sisteme yüklenmelidir. Gönderilen özetler aynı şekilde basılacağı için yazım hatalarına dikkat edilmesi gerekmektedir. Bu tarihten sonra gönderilen özetler program kitapçığında yer almayacaktır.

Bildiri Son Gönderme Tarihi

11 Aralık 2024, Saat 23:59 dir. Bu tarihten sonra bildiri özeti içeriği, iletişim bilgileri, yazar adı veya sıralamasında değişiklik yapılamaz.

18 Aralık 2024'de sunuma değer görülen sözlü ve poster bildirilerin sorumlu yazarlarına e-posta ile kabul mektupları gönderilecektir.

Kabul edilmiş bildirilerin sunucularının 29 Aralık 2024 tarihine kadar kongreye kayıt olmaları zorunludur. Bu tarihe kadar kayıt yaptırmamış sorumlu yazarların bildirileri program kitapçığında yer almayacaktır.

Bildirilerin Değerlendirilmesi

Değerlendirme internet üzerinden araştırmacıların ad / soyad ve kurumları gizli tutularak, bildiri değerlendirme kurulunca yapılacaktır. Bu konuda kongre düzenleme kurulu tam yetkilidir. Bilimsel kurula gönderilen bildiri özetleri arasından -önceliği orijinal araştırma veya özgün çalışmalara vermek üzere- uygun görülenler kongre sırasında sözlü veya poster olarak sunulabilecektir. Rutin vaka bildirileri ve sistematik yürütülmemiş literatür derlemeleri poster sunumu için değerlendirilir. Sözlü sunumlar 10 dakikalık sunum ve 5 dakikalık tartışma şeklinde olacaktır. Poster bildirileri ise poster alanına poster sahipleri tarafından asılacak ve 70x100 cm boyutlarında olacaktır. Bildirileri kabul edilen çalışmaların sunucuları kongreye kayıt yaptırmalıdır. Kayıt yaptırmayan sunuculara ait özetler bilimsel programda yayınlanmayacaktır.

Önemli tarihler:

11 Aralık 2024 Serbest tebliğ ve poster bildirileri için son başvuru tarihi

18 Aralık 2024 Kabul mektuplarının gönderilmesi

29 Aralık 2024 Kabul edilen bildiri sahipleri için kongre kayıt son tarihi

General Rules

All the abstracts should be written in Turkish and English languages respectively. Strict compliance to the submission and abstract rules is crucial. Abstract must be filled to the abstract submission form. Names of all authors, surname and instutional address must be written in the abstract body. The abstract should be organized as introduction, materials and methods, results and discussion. Abbreviations used in the first place should take place as annotated. Generally, no need to add references except for required conditions. Any human experimentation must conform to the principles of the Declaration of our countries. Abstract should not exceed 300 words, including title, authors names and addresses. The title should contain no more than 10 words. The abstract should be typed as 10pt Calibri font, in the summary tables, charts, figures should not be placed.

Abstract Topics

Original research, case reports, literature review , surgical approach, technical notes in the field of Oral Implantology can be presented as posters or oral presentation.

Submission of abstract

Abstracts can only be submitted using the online submission section, please mark the preferred mode of presentation. Deadline for abstract submissions is 11 December 2024, 23:59 pm. Please note that late submissions will not be considered. There will be no further corrections, revisions, addition or exclusion of authors after this date. Submissions after this date will not be placed in the program booklet.

Abstract Evaluation

All abstracts will be evaluated by the committee. In order to be considered, the author must complete the congress registration process. Acceptance of the abstracts will be notified via e-mail. The approved abstract can be presented during congress as an oral presentation or poster. Oral presentations will be in the form of a 10 minute presentation and 5 minute discussion. Posters which will be prepared by the authors in the size of 70x100 cm will be presented in the poster exhibition area. Authors are responsible for the press and fixation of the poster to the chosen poster board.

Important dates:

11 December 2024 Deadline for abstract submission

18 December 2024 Notification of the abstracts

29 December 2024 Deadline fort he registration of the presenting authors. Failure to register will result as exclusion from the scientific program.


Online Özet Gönderme Formu


Online Abstract Submission Form

Shadow Image

Kayıt Bilgileri / Registration Information

KAYIT TİPİ Erken Kayıt
30 Aralık 2024'den Önce
Kayıt
30 Aralık 2024 - 09 Ocak 2025 Arası
Kapıda Kayıt
09 Ocak 2025'den Sonra
Serbest Diş Hekim 420 € 450 € 480 €
TOID & ICOI Üyesi 390 € 420 € 450 €
Öğrenci, Doktora Öğrencisi 390 € 390 € 390 €

Kayıt Ücretine Dahil Olan Hizmetler: Tüm kongre oturumlarına, poster sunumu ve sergi alanlarına giriş, öğle yemekleri ve kahve molaları dahildir. Kayıt sırasında öğrenci belgesinin ibrazı gerekmektedir. Yukarıda belirtilen tutara KDV dahildir.


Banka Adı : T. İş Bankası
Şube Adı : Şehremini Şubesi
Swift Kodu : ISBKTRISXXX
Hesap Adı : Türkiye Oral İmplantoloji Derneği İktisadi İşletme (Fatura Hesabı)
IBAN No: TR94 0006 4000 0021 0490 9253 03 EURO

ÖNEMLİ NOT: “Tüm sponsorluk, kayıt ve para transferleri için Türkiye Oral İmplantoloji Derneği İktisadi İşletmesi hesapları kullanılmalıdır. Dernek hesabı kullanılmamalıdır. Dernek hesaplarına hata sonucu EFT / Havale yapılması durumunda; EFT/ havalenin iadesi ve muhasebeleştirme işlemleri için meblağ ve para birimine bağlı olarak 300€ ile 175€ arasında masraf alınacaktır.”


Kayıt Formu

Registration Form

İLETİŞİM

Prime Kongre Yönetimi ve Turizm Ltd. Şti.

Tel: +90 (216) 357 23 23
Yafes Günter E-Posta: [email protected]
Mesude Tanrıverdi E-Posta: [email protected]
Shadow Image

Konaklama Bilgileri / Accomodation Information

Konaklama/Accomodation

Konaklama ile ilgili taleplerinizde; aşağıda yer alan mail adresi ile iletişime geçebilirsiniz.
For your requests regarding accommodation; You can contact us at the e-mail address below.
@Reservationoffice Ciraganpalace

  • Yıldız Oda ( Yildiz Parkı manzaralı, 34 m2): 375 Euro + %12 Vergiler / Yıldız Room (Park view 34 m2): 375 Euro + %12 local taxes
  • Çırağan Boğaz Oda ( 45 derece Boğaz manzaralı, 34 m2): 475 Euro + %12 Vergiler / Çırağan Boğaz Room (Bosphorus view 34 m2): 475 Euro + %12 local taxes

 

 

 

 

 

Shadow Image

Genel Bilgiler / General Information

Kayıt yaptıran tüm katılımcılara elektronik katılım sertifikası verilecektir.

All registered participants will receive an electronic participation certificate.

Kayıt işlemini yaptırmış tüm katılımcılara talep ettikleri takdirde, davet mektubu gönderilecektir. Bu mektup sadece katılımcının kurumundan izin almasına yardımcı olmak amacını taşımaktadır.

Upon request, the organization committee will be pleased to send a personal invitation to all participants, to facilitate visa and other formalities. This letter should not be considered as an offer of financial support from the organizers. Please kindly visit the official website of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Turkey to search visa requirements for Turkey. http://www.mfa.gov.tr/default.en.mfa

Tüm bilimsel ve sosyal toplantılara girişte yaka kartı takmak zorunlu olup, görevliler tarafından yaka kartı kontrolü yapılacaktır.

It is mandatory to wear a badge at the congress venue control will be done.

Toplantıların resmi dili İngilizce’dir. Türkçe'ye eş zamanlı çeviri yapılacaktır.

The official language of the meetings will be English. There will be simultaneous translation to Turkish.

Kongre boyunca ilaç, malzeme ve kitap firmalarının oluşturduğu sergi alanları katılımcıların gezebilmesi için açık olacaktır.

Throughout the congress, exhibition areas set up by pharmaceutical, material, and publishing companies will be open for participants to explore.

Tüm bilimsel toplantılar sırasında cep telefonlarının kapalı olması ve kapalı alanlarda sigara içilmemesi önemle rica olunur.

All cellphones should be silenced during sessions. Sound and video recording of the lectures are allowed only for personal use. During that recording, the device should be silenced (no click or beep sounds) not to disturb audience.

Please kindly visit the official website of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Turkey http://www.mfa.gov.tr/visa-information-for-foreigners.en.mf to search the visa requirements for Turkey.

If it is needed, a formal invitation letter will be gladly e-mailed for the participants who had completed their registration process. For further details, you can gladly contact via [email protected]

  • As of April 17, 2013, electronic visa (e-Visa) replaces “sticker visa” which was issued at the border crossings.
  • Applicants just need to log on to www.evisa.gov.tr, provide the requested information, (after the application is approved) make online payment and download their e-Visa.
  • Please note that e-visa is only valid when the purpose of travel is tourism or commerce. Other purposes, such as work and study, require regular visa given by Embassies or Consulates.
  • Passports should be valid at least six months longer than the expiry date of the requested visa.
  • The term "official passports" covers diplomatic, service, special and official passports.
  • Regardless of the visa regime applied towards the citizens of a country, the travel document holders of that country need to obtain visa from Turkish missions beforehand.
  • Foreigners who will shoot a documentary film conduct a research or an archeological excavation should get a special permission from the Turkish authorities in advance.

The average temperature in Istanbul during at the beginning of January is around 5-10 C at daytime.

220w is used to operate the technical equipments in Turkey.

Please kindly visit the official website of the Central Bank of the Republic of Turkey to search the update currency rates. http://www.tcmb.gov.tr/yeni/eng/

Ulaşım / Transportation

Istanbul’s Atatürk International Airport:
Distance: 52 kilometres (33 miles)
Travel time: 60 minutes by car

Sabiha Gökçen Airport (SAW):
Travel time : 45-60 minutes by car
Distance: 40 kilometers (25 miles)

İstanbul hakkında (About İstanbul):
Avrupa ve Asya’nın yollarının kesiştiği şehir İstanbul, tarih içinde Roma imparatorluğunun, Bizans imparatorluğunun ve Osmanlı İmparatorluğunun başkenti olmuştur. Günümüzde ise 12 milyonluk nüfusu ile Türkiye Cumhuriyeti’nin en hareketli şehridir. İstanbul aynı zamanda Türkiye’nin kültürel, ekomomik ve finansal merkezi olqn bir mega şehirdir.. (Istanbul formerly known as Byzantium, and then as Constantinople is frequently described as the crossroads of Europe and Asia. Fought over time and again, the city became the centre of the Roman, Byzantine and Ottoman empires. And now it is the most lively city of Turkey with a population of 12 million. Istanbul is also a megacity, as well as the cultural, economic, and financial centre of Turkey.)

Görülecek yerler (Where to see):
Sultanahmet camii, Ayasofya Camii, Kapalı Çarşı, Taksim Meydanı, Yerebatan Sarnıcı, Dolmabahçe Sarayı (The Blue Mosque, Hagia Sophia, Grandbazaar, Taxim Square, The Basilica Cistern, Dolmabahçe Palace)

Time zone:
GMT +2 hours
Eastern Europe Time

Language(s) spoken:
Turkish.
English is widely spoken as well.

Electrical system:
Local voltage is 220–240 volts AC. Adapters available; please request through the Concierge.

Shopping hours:
Daily 9:00 am to 6:00 pm

Working hours:
Monday to Saturday 9:00 am to 6:00 pm

Time and distance to shopping:
Nişantaşi: 10 minutes/5 kilometres (3.1 miles)
Old Town: 12 kilometres (7.5 miles)
Akmerkez Shopping Mall: 20 minutes/8 kilometres (5 miles)


İletişim / Contact Info

Shadow Image

Bilimsel Sekretarya / Scientific Secretariat

Türk Oral İmplantoloji Derneği / Turkish Oral Implantology Association

Shadow Image